joi, 17 mai 2012

Rain over me


E lucru stiut ca nu sunt o persoana atenta cu obiectele din jurul meu.Spal hainele la temperaturi gresite si le stric,ma impiedic de fire si daram fel de fel de obiecte folositoare la casa omului,daca am nervi mai arunc cu cate ceva prin casa,telefonul mobil este crapat,ceasul de la mana e zgariat,niciodata nu am ochelari de soare scumpi,pentru ca fie ma asez pe ei,fie ii uit prin magazine,nu stiu sa folosesc nici acum televizorul la capacitatea lui maxima,etc etc.Ati prins ideea...
Acum imaginati-va cel mai pedant si atent si migalos om de pe planeta.
El este Jupanul.Care m-a ales pe mine,distrugatoarea de obiecte.De cele mai multe ori,dragi lui.
Nu rareori imi spune ,ca orice firma care comercializeaza telefoane sau ce alt gadget vreti voi,ar trebui sa-mi dea mie timp de o luna acel obiect si daca nu se strica inseamna ca va dainui peste veacuri...
Aseara,dupa ploaia cea minunata,am realizat ca am distrus cartela de la masina.Adica stateam fata in fata,eu cu ploaia siroindu-mi pe fata si ea,frantuzoaica,impasibila,inchisa,tacuta si indiferenta.
Cheile de la casa?In geanta.Geanta unde altundeva?In masina...Masina parcata foarte prost,pentru ca o lasasem pret de cateva minute cat sa duc fetele la balet.
Balet am facut eu, incercand sa gasesc o varianta sa intru in masina.La service inchisese,la o vulcanizare un nene mi-a zis ca am distrus cartela si ca trebuie sa comand alta.Si ca daca vreau sa intru in masina pot sa folosesc cheia mecanica.Mi-a aratat ce si cum,dar imi zice,ai grija ca daca o deschizi nu mai poti sa o inchizi la loc.Bine,deci duc masina in casa sau cum?
Pana la urma am gasit o varianta decent(a) platita sa o tin peste noapte.Invoiala era sa o iau dimineata la 8.
Dar,ce sa vezi?Peste noapte Maria face febra.Mare.Da-i cu antitermice,da-i cu supozitoare,mama nu pot sa respir,fa-mi masaj,da-mi apa,am adormit spre 6 dimineata.La 8 ma duc sa iau masina.Ma duc cu ea la service,cica nu se poate, ati stricat cheia si trebuie alta.
160 de euro si 3 saptamani de asteptare.
Cel mai tare a fost cand l-am anuntat pe Jupan.A fost o conversatie deosebit de scurta.
Pana la urma am cautat cheia de rezerva,despre care stiam insa  ca e stricata si ea la randul ei.S-a dovedit a fi mai cumsecade decat sora ei scurtcircuitata si pe la pranz asa,am reusit sa dobandesc siguranta frantuzoaicei.Asta dupa ce am vorbit cu toti oamenii din service-urile Renault pentru ca nu intelegeam cum e posibil sa nu poti sa iti incui masina daca se intampla asa ceva.Sunt sigura ca nemtii ar fi gasit ei o solutie-mi-a facut placere sa o spun de fiecare data drept incheiere!!!
Toate astea s-au petrecut in suvoaiele alea de ploaie  de ieri si de azi.Am si acum in gura gust de ploaie si in urechi rapaiala de pe gluga mea galbena.
Concluzia mea e una:chestiile clasice sunt pentru mine:cheie la masina fara inchidere centralizata,telefoane mobile mari si cu taste,televizor cu butoane pentru volum si program,telefonul din casa sa fie cu furca,sa nu plec cu el de nebuna pe afara...
Keep it simple guys.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu