marți, 8 mai 2012

Cand te dor picioarele (si capul)

Doua lucruri ma scot din minti:telefonul mobil si traficul din miezul zilei,intr-un Bucuresti plin de praf si haituit de prea multi cocalari care nu au rabdare sa astepte in coloana si trec nepasatori peste orice regula a bunului simt.Nu au rabdare nici sa traiasca.Li se pare de cacat sa astepte in rand cu ceilalti.Ii detest.As vrea sa le ia banca masinile lor mari si negre si sa invete mersul pe jos.Sa ii vad asa,aliniati si transpirati,cum se incoloneaza sa se duca unde s-or duce ei.Si pe ei cocalarii si pe cocalarele lor,cu unghii triunghiulare si colorate doar la varf,pe tocurile lor cui,cu pletele lor tocite si cum sa nu,blonde.Cum azi am avut o zi plina,cu multe drumuri de facut,am luat masina si mi-am amintit pentru a nu stiu cata oara de ce nu m-as muta in veci in afara Bucurestiului.Nu as face asta nici daca ar veni Tantareanu in persoana sa-mi dea cheile unei vile din paradisul lui verde.Pentru nici o gradina din lume si pentru nici un cer instelat,nu as face drumurile astea zi de zi.
Eu plec de acasa la 8 fara 10.La 8 si 10 sunt inapoi,cu cafeaua aburinda in mana.Toate drumurile le fac pe jos.Nu-mi trebuie nici vila si nici masina.Pur si simplu sunt fericita in apartamentul meu,in conditiile date.
Nu sunt ipocrita.As fi vrut bineinteles sa am spatiu si gradina si loc de joaca pentru copii si gratar,dar daca pentru toate astea trebuie sa ma urc in masina zi de zi si sa indur drumurile infecte,soferii cretini,stopurile pe care le prinzi si de cinci ori la rand,trezitul la ora 6 ....nu,multumesc.
Deci,azi am avut o zi plina.Stres in trafic,nervi.Am coborat din masina,m-am certat cu niste scarbe de taximetristi,am injurat niste cocalari,am rupt o roata intr-o mare groapa,am facut coada la vulcanizare,deh..o zi obisnuita ,intr-un oras civilizat.
Singurul remediu pentru starea mea de disconfort total este.... baia de picioare....Da,nu radeti.Este ceva atat de relaxant si de placut incat in cel mult jumatate de ora imi revin la sentimente mai bune.Daca am alaturi si o bucatica de ciocolata si un pahar de cola rece...mmmm-da,azi asa am facut si NU MI-A PASAT DELOC!!!
Cel mai des folosesc sarea luata din salina.E din aia mare,grunjoasa si buna pentru circulatie.Cand ma dau mare, folosesc sare din Marea Moarta,care cica face bine la psoriazis.Aiurea,nu se intampla nimic,dar are un ulei demential, asa ca ma fac ca trec cu vederea pretul si minciunile scrise pe ambalaj.
Apoi ma ung cu cea mai buna crema pentru picioare (eu zic ca e cea de la Farmec,asta dupa ce am incercat cateva cu "staif") si zac asa cat pot.Picioarele se dezumfla ,nervii se linistesc,cocalarii au disparut,viata e din nou frumoasa.Masina e parcata la umbra,toate lucrurile sunt la locul lor.






www.deviantart.com
Acum,ca le-am facut dreptate bietelor picioare betege,mi le bag direct in pat:)







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu