duminică, 20 mai 2012

Weekend in poante

Balet,balet,balet.Si pe alocuri testul de la Nastasescu.
Pentru fete,o bucurie.Aplauze,flori,poze.
Pentru mine a insemnat  trezit dis de dimineata in fiecare zi a weekend-ului si asta este o catastrofa in sine.Eu sunt o catastrofa ca mama.Cum sa le cer copiilor mei sa fie matinali si ordonati ,cand eu nu sunt?De cate ori tip la ei,ma gandesc cat sunt de nedreapta si vocea  imi scade in intensitate.
Pe langa toate astea a si plouat cu spume tot weekend-ul,ceea ce pentru mine ar fi fost egal cu lene,somn,citit,baut vin,uitat la filme.

N-am putut sa ma lipesc de nimic din tot ce-am insirat mai sus,acum sunt la  prima bere (cu tequila) pe care o beau in acest sfarsit de saptamana mult prea lung.
In schimb am condus ca o apucata kilometri intregi,am facut si desfacut cocuri,am spalat si am uscat cu foenul dresurile albe de balet (pentru ca am uitat sa cumpar unele noi),am alergat dintr-o parte in alta,am cumparat cizme de cauciuc la reduceri,am facut trei feluri de mancare intr-o ora,am facut cumparaturi,am ascultat de o mie de ori in masina K-Boom a lui CRBL,am fumat mult,mult,ca in liceu (palmate,sa nu ma prinda fetele),am plans cand le-am vazut pe scena,am dormit cateva ore si atunci prost.
Acum e duminica seara,sunt la prima bere cum ziceam,astept sa inceapa "Sotia perfecta" si ma prefac ca nu mai sunt teme de verificat si patruzeci de unghii de taiat dupa baie.
Treaba cu baletul nu se termina aici.Mai sunt cateva spectacole care implica deplasari in afara localitatii si cateva dimineti in care daca ma intrebi ce mai fac,sigur primesti un pumn in nas.Aici fac o paranteza si zic:fetele mele sunt tare destepte,cat sunt ele de zgomotoase in timpul zilei,diminetile se regleaza pe "mute" amandoua fara ca macar sa le zic ceva...
Poze nu am prea facut,aparatul nostru profesionist nu e in incinta,asa ca m-am descurcat cum am putut.






si de la poante la tractor,trecerea e lina....



Si coloana sonora care m-a insotit in aceste doua zile lungi si ude:

Refuz sa ma gandesc ca maine este o alta zi de luni....Bleah!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu