luni, 7 mai 2012

Lunch box

In clasa intai ii era o foame de lup.Puneam sendvisul clasic,ceva dulce si un fruct.Dintr-a doua lucrurile s-au schimbat.E drept ca s-a modificat intrucatva si alimentatia in familie,mancam mai multe fructe si legume,carne de (doar) doua ori pe saptamana si aia slaba,peste,lapte de soia,seminte,fara mezeluri,fara dulciuri luate din comert.Poate a contat si asta,pentru ca nu mai vrea sendvisuri,vrea ceva...altceva.
Ii pun mar.Marul ma salveaza de fiecare data.Ii pun caju si nuci.Ii pun uneori briose facute cu iaurt.Aseara am pus in formele de briose,ceva cu aluat si ciuperci.Cand are o zi mai grea ii fac quiche sau clatite.Dar zi de zi trebuie sa fac ceva...altceva.
Azi, la masa de pranz de acasa mi-a zis ca vrea ceva mai "festiv"...Eu,care mananc numai salate si fructe si nu slabesc un gram,m-am panicat instantaneu...Am intrebat ce inseamna festiv.Mi-a zis snitel cu piure sau cartofi prajiti....Ha!
Poate ca suntem pe drumul cel bun.Poate ca "festiv" inseamna "rar" si asta e de bine.Poate ca o sa fie si ea ca sora-sa,care intreaba invariabil:asta e sanatos?Sper din tot sufletul.
Aseara am confectionat astea:









Eu nu m-am atins de ele,am facut doar poze:)

Cand am timp,ma mai uit pe aici si aici. si aici

Sa aveti pofta!





2 comentarii:

  1. Cum a ramas cu scoala pentru cea mica?
    O sa ma uit pe linkurile alea ca praslea al meu nu vrea sa-si ia nimic de mancare la liceu. Si e slab rau!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna.Slava Domnului a fost inscrisa,am scapat de-o grija.
    Sa te uiti ca sunt multe idei bune pe acolo,poate s-o nimeri ceva sa-i placa:)

    RăspundețiȘtergere