duminică, 13 mai 2012

Țiuitul

Joi seara am fost la o petrecere.M-au invitat fostii mei colegi si le spun ca m-am bucurat mult si le multumesc pentru asta.
Petrecerea s-a tinut in Fratelli ,unde s-au sarbatorit 8 ani de la aparitia revistei The One.Tema petrecerii -anii 80.
Lume multa,vedete (Doamne,cate vedete avem!!!),fete frumoase,tinute scumpe,coafuri meseriase,bautura buna.Aglomeratie.Om la om.Aglomeratie.
Muzica:SEN-ZA-TIO-NA-LA!!!!

Acum ce sa va zic...in '80 aveam 13 ani.Ma duceam la ceaiuri si ascultam ABBA si BEE GEES.Eram indragostita  de Razvan Munteanu,care era indragostit de Madalina..Ghinion...Si cum sa n-o iubeasca?Avea cei mai albastri ochi din scoala-adica din univers-si era cea mai tare la gramatica...Madalina a ramas prietena mea.Si acum are cei mai albastri ochi,care ma privesc la fel ca atunci cand eram intr-a saptea...Pana la urma tot pe mine m-a iubit cel mai mult ....Ha!
La 13 ani primisem prima pereche de blugi -unii bleu deschis,cu care am defilat printre blocuri cat a fost vara de lunga .

Back to the party,pot sa spun asa:m-a uimit reactia oamenilor vis-a vis de toti cei care au cantat:Corina Chiriac,Catalin Crisan,Adrian Daminescu,Silvia Dumitrescu,Loredana Groza,Stela Enache.S-a aplaudat,s-a cantat,s-a strigat.A fost o mare bucurie.O energie fantastica primita de pe scena si data inapoi inmiit.Prima melodie a fost "Ani de liceu".Nebunie totala.Eu eram pierduta undeva in multime,de abia ajunsesem si a fost asa ca un stop cadru.Masina timpului.
Life is a blink of an eye...
Acum io nu sunt adepta petrecerilor in cluburi.La dracu',peste doua saptamani fac 45 de ani si tot ce vreau e sa stau la o masa,cu un pahar de vin in fata,cu o tigara fumegand  si cu niste vorbe in gura.Sa pot vorbi in asa fel incat celalalt sa auda.Si eventual sa-mi si raspunda.
Si mai am o problema cu țiuitul.De cate ori merg la cate un party din asta ,doua zile nu mai aud...Am in urechi țiuitul ala enervant si prelung si enervant......țiiii...ca o mira la tv cand se termina programul.Țțțțțțțțțțțțțțț..........Nici macar nu am baut cine stie ce.......Am si dormit suficient........Țțțțțț
Cum spuneam...la dracu',peste doua saptamani implinesc 45 de ani....
Dar a fost bine.Am dansat.Mult.M-am distrat.Am ras.Am avut 13 ani.


                                                      Eu sunt cea grasa din mijloc.
                                         Celelalte doua sunt frumoasele mele colege (foste) Luiza si Cristina



Si la final am sa pun o melodie cu preferatul meu din anii aia.Nu a cantat la petrecere,dar il pun eu aici :


                                                           See you later,aligator.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu