sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Cuvintele mele pentru Tudor

A fost cu mine mereu.Mi-a cantat in ureche in timp ce buzele mele sarutau soptit,pe malul marii,buzele pereche.A fost cu mine cand am fost trista.A fost cu mine intr-o dupa amiaza de vara,cand mi-am plimbat prietenele cu masina, de la Universitate, pana pe Arghezi,ascultand melodia "Cu tine"...
Am fost la concertele lui,i-am urmarit toate interviurile,l-am vazut pe scena.Mi-am notat intr-un caiet cu coperti albastre versuri despre dragoste,pentru atunci cand fetele mele ma vor intreba...

Nimeni n-o sa iti explice ce e Dragostea
Asta singur intr-o zi de vara-o vei afla
Si atunci sa nu  uiti de inima ta

Binele si Rau-n jurul tau se vor juca
Lumea asta moarta va-ncerca sa-ti fure Dragostea
Niciodata sa nu uiti de inïma ta


 Cum as putea sa le explic mai bine?
Cred ca pentru un artist este suficient sa stie toate astea ,ca sa fie fericit...Sa stii,Tudor!
Intalnirile mele total intamplatoare cu el,omul de pe strada,au fost cateva.
L-am vazut odata in statie la Polizu,acum foarte multi ani,asteptand troleibuzul 86.Ploua,iar el statea cu aerul unui om nebun,caruia nu-i pasa de nimic ,in afara de ploaia care-i cadea siroaie pe fata.Era atat de frumos si de tanar.Era inainte de '96,nu avea trupa,il stiam de la teatru.Doar de la teatru.Si deja il iubeam.
L-am zarit altadata,intr-o seara de sfarsit de mai,la o terasa in P-ta Domenii.Era ziua lui.Era si ziua mea.M-am bucurat.
L-am mai vazut si altadata,meteoric,prin oras,dar nici ca-mi pasa,stiam ca-l am doar pentru mine si in masina si in casa.
Ultima oara l-am vazut la o terasa din Centrul Vechi,statea la masa de langa mine.Era slab si ingandurat,citea Tropicul Cancerului de Miller si parea rupt de lume.Eu,prinsa intr-o discutie infernala despre bugete (cum altfel),clienti pierduti,rate-card-uri si altele...Stiti cum se aude tiuitul ala in ureche cand e prea multa liniste in jur?Ma invarteam in jurul lui ca un fluture ametit de lumina...
In seara asta vreau sa scriu despre el.Vreau sa-l acopar cu cuvintele mele si Universul sa le duca catre el.
In seara asta vreau sa ascult noua lui piesa "Copilul care alearga catre mare" si sa vad videoclipul regizat de el.


In seara asta vreau sa intru in jocul inventat de el acum mai bine de patru ani.Atunci a zis asa:
pentru ca noi,oamenii,vorbim mult si ne intelegem din ce in ce mai putin,sa nu mai avem dreptul sa folosim toate cuvintele,ci doar 21.
21 de cuvinte.Cele mai importante din viata ta.Fara de care nu poti trai.Povestea jocului e aici.
In seara asta vreau sa-i daruiesc eu 21 de cuvinte.

marea,noaptea,vantul,soapta,zambetul,gandul,lacrima,vinul,Craciunul,linistea,nebunia,povestea,amintirea,
inima,albastru,lumea,iubirea,ploaia,iarba,duminica,drumul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu