joi, 30 iunie 2011

Thassos-Potos-primele zile

Suntem deja de câteva zile aici in Potos.Tot încerc sa postez ceva de când am ajuns,dar nu mă descurc deloc cu jucaria cea noua a lui Dan,habar nu am sa încarc poze,mi-e greu sa scriu,nu am timp sa imi dau seama ce si cum si uite asa au trecut opt zile de vacanta.
Suntem cazati in Potos,o stațiune mica si cam aglomerata pentru gustul meu.Plaja este plină ochi ziua,am sters-o de pe lista noastră încă din prima clipa.Cum seara toate pisicile sunt negre,si Potos-ul arată binisor.Nu intr-atat încât sa ne mai dorim sa-l vizitam si alta data.
Au farmec tavernele insiruite pe malul marii,cu lumanarele pe mese si cu mâncare buna,in rest nimic deosebit.Mâncarea este destul de scumpa,un pranz cu patru portii,din care doua de peste,doua beri Mythos si doua sucuri,bate la 50 de euro lejer si asta fără ceva deosebit in menu.
Dar,chiar din prima zi am găsit un loc frumos de plaja.L-am găsit din intamplare,noi cautand plaja Psili Ammos,recomandata de chelnerul de la taverna Irene.Locul este in fata hotelului Royal Paradise,hotel deschis in vara asta,nou nout.Plaja goala,amenajata si curata si cel mai important fără muzica.In apa pietre multe,ca de altfel peste tot aici in Thassos.Pentru 10 euro,am primit doua sezlonguri,un scaunel si doua bauturi la alegere.La pranz,un chelner aduce pe o tava uriasa,felii inghetate de pepene roșu si galben si "frigarui" de struguri.

Asta am scris in goana in primele zile,când am vrut sa pun si poze,dar am renuntat pentru ca nu știu cum sa fac.
Între timp am vazut cam toată insula,este foarte frumoasa,sunt cateva locuri minunate,dar nu cred ca ne vom întoarce prea curand.
Cazarea nu este prea grozava,m-a fraierit grecul asta ca pe o incepatoare.M-am enervat cumplit,i-am făcut un ușor scandal,dar nimic nu e de facut.Mi-a promis curte,dar nu am decât o alee betonata unde, in mod miraculos,Ileana încă nu si-a spart încă dintii pe care ii mai are.Astfel,plecam la 9 dimineata din pensiune si ne intoarcem la 9 seara,facem dus si ne culcam.Referitor la cazare,voi scrie mai amanuntit de acasa,pentru ca mi-am propus sa mă gândesc la lucrurile frumoase pe care le vad si le trăiesc.
In rest,nu mă pot concentra absolut deloc,sunt ametita de mare si soare,de mancare buna si de palavrageala cu fetele.
Revin cât de repede,greu de crezut ca voi reuși sa pun poze pana nu ajung acasa.
Postarea asta îmi suna ca o vedere trimisa acasa din tabara,sunt complet lipsită de inspiratie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu