joi, 2 iunie 2011

Cura de slabire esuata

Mananc intotdeauna foarte repede.Mai repede fata de multa lume pe care o stiu.Cand eu am terminat desertul,Dan e la ciorba.Daca el a baut un pahar de vin,eu il incep pe al treilea.Cand ies undeva intotdeauna beau extrem de multa apa sau suc ,chiar si la un pranz cat se poate de banal.,ceea ce imi ridica intotdeauna nota de plata peste masura ...Sunt pofticioasa.As manca dulciuri non stop.Nu am o prajitura anume la care sa ma opresc.Nutresc sentimente de dragoste profunda fata de joffrele de la Ana,prajituri nelipsite in copilarie de la mesele de duminica.In ultima vreme am inceput sa ma si pricep la prajituri de casa si exersez cat pot de des.Cand eram mica si in magazine nu gaseai mare lucru,imi faceam galbenus de ou frecat cu unt si cacao,o nebunie nu alta.Ador patiseria,poate mai mult decat dulciurile.Foietaje fine in care sa tremure ispititor o crema de vanilie fina si deasupra cateva fructe de padure,sau pateuri calde cu branza....Plecand de la toate astea,imi este foarte greu sa tin cura de slabire.Nu sunt fan diete minune sau mers la nutritionist,pentru ca liniile generale ale unei diete le-am prins si eu,nu vad motivul pentru care as da vreun ban in plus.Da,da, stiu ca asa e normal,sa-ti dea menu-ul personalizat dupa ce ti-ai facut analizele si bla bla.Been there,done that si mancam pe furis...Nimic nou sub soare.
Problema este ca in ultima vreme imi testez vointa si limitele.Asta inseamna ca nu trebuie sa scot capul in lume si sa trec prin fata vreunei cofetarii sau patiserii.Asta este a treia saptamana in care ma pacalesc ca tin cura de slabire.Incep in forta dimineata,pe la pranz incep sa-mi sticleasca ochii de foame,iar seara sunt o fiara turbata.Am incercat cu multa apa,cu ceaiuri-pe care le detest,cu fructe si cu legume-pe care le super detest.Invariabil la sfarsitul zilei o dau in bara.A doua zi o iau de la inceput.Am tinut o dieta despre care am stiut ca ma minte de la inceput,cand mi-a zis ca o sa slabesc 7 kg intr-o saptamana,dar m-am lasat sedusa.Si abandonata fireste...O dieta cu multe oua fierte.Spre joi asa,am aruncat ouale si am mancat doi mici.Si o ciocolata Toblerone.Intreaga.Apoi am baut si doua pahare de wiskey.Ca sa imi inec neputinta si sa uit.
Am un amic,care a tinut multe cure de slabire la viata lui si cel mai amuzant era ca in perioada aia citea doar carti de bucate.Le cumpara,le studia,le adora,le tinea aproape.Cand isi comanda ceva,comanda intotdeauna si o portie de cartofi prajiti pe care ii acoperea cu un servetel si manca numai friptura, pentru ca voia sa vada cat poate sa reziste.
De luni beau doar smoothie.
Cand mi-am facut azi la pranz,m-a incercat o usoara greata semn ca se va termina si cu asta in curand.Azi mi-am facut de banane si capsuni.







Deci,ce e de facut?Sa fac miscare.In primavara asta am incercat tot felul de tratamente corporale care nu au avut nici un rezultat.Nici masajul,nici impachetarile.Ultima frontiera-dimineata-parc-alergat.Daca nu imi iese nici asta,incotro o apuc?

Un comentariu:

  1. la mine singura "cura de slabire" care a tinut (sunt disperata dupa dulciuri) a fost numaratul caloriilor zilnic. pui lista cu caloriile in loc vizibil si mananci in fiecare zi cu 500 mai putin decat doza de intretinere. cand stii cate calorii are o bere, crede-am ca te gandesti de 2 ori inaite de-a o vrea. asa poti sa "gusti" si ciocolata, inghetata si alte minuni, dar tai din alte portii; oricum apare un strop de frustrare, dar nu mai e tendinta de-a manca pe furis. in plus, multa apa, 5 mese zilnic, ultima nu mai tarziu de ora 19.

    RăspundețiȘtergere