luni, 20 iunie 2011

Iubire de celuloid-Thomas Cruise Mapother IV

In decursul anilor i-am vazut toate filmele.Unele de cateva ori.Singurul pe care nu am putut sa-l vad,desi am incercat de cateva ori,este knight and day.La inceputul anilor 90,am cumparat dintr-un targ din munchen un calendar cu el ,pe care am dat doua marci si pe care l-am impartit frateste cu prietena mea Madalina.Nu mai stiu pe unde e,dar sigur e in casa.Are cel mai frumos zambet de pe ecran.Cea mai patrunzatoare privire.Fara sa fie un actor de mare profunzime,toate rolurile i s-au potrivit manusa.Eu personal il ador fara rezerve.Nu ma intereseaza nici cat e de scientolog si nici cum se poarta cu nevasta-sa,Ma intereseaza ca l-am ratat la mustata in '99,cand eu eram intr-o excursie la Venetia iar el era acolo,promovandu-si filmul eyes wide shut.Habar nu am avut,am aflat la doua zile dupa ce am plecat de acolo si am plans de ciuda.
Lasand la o parte celebrul top gun si toate misiunile lui posibile si imposibile,preferatele mele sunt far and away si the last samurai.
Am scris postul asta pentru ca aseara am citit despre ultimul lui film,rock of ages in care va juca alaturi de alec baldwin (un actor de mare clasa,pe care de abia astept sa-l vad interpretand un rocker trecut de prima tinerete) si care va aparea in 2012.Prima poza a aparut deja si arata asa:


As avea o observatie de facut,cu tot dragul ce i-l port,cred totusi ca abdomenul lui e photoshopat,bate in 50 de ani usor,usor,anul viitor. Greu de crezut ca arata atat de bine si de lucrat abdomenul lui ..dar,vom vedea anul viitor filmul.Oricum apare in curand mission imposibile-ghost protocol,asa ca am la ce sa ma uit pana in 2012.Pana atunci,pun mai jos cateva poze si secvente memorabile.

 Top Gun:



Dansul din risky business:


show me the money!!!!!


la mtv awards:







Si pentru cateva poze senzationale,site-ul lui oficial:










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu