vineri, 2 noiembrie 2012

Probleme tehnice

Blogul meu e plin de praf.Nu,n-a murit,am vazut ca lumea a mai deschis ușa din cand în cand,dar dacă n-a mai gasit nimic interesant,s-a cărat rapid.
Motivele sunt urmatoarele:
-calculatorul navă,de la care scriu in mod obișnuit si pun poze,este mort din luna mai.Nu l-am reparat pentru ca in vară nu am fost acasă si nu avea sens sa facem o cheltuială inutilă,apoi a inceput școala fetelor,Jupanul a plecat din nou,nu a fost timp si nici chef pentru reparatii majore.Sincera sa fiu am fost convinsa ca ma voi descurca cu I-pad-ul cel mic si gingaș,dar nu pot sa scriu si nici nu pot sa pun poze,imi trebuie nu'ș ce aplicație,ma rog...complicat...
-al doilea motiv este mai greu de dus,aici vorbim despre ochii mei cei frumoși care se pare ca au inceput sa oboseasca,drept urmare le-am cumparat o pereche de ochelari ...acum sper sa fie mai bine si sa pot scrie ceva...si mai ales să pot citi din nou,asta mi-a lipsit teribil in ultima vreme.Mi-am cumparat o multime de carti care stau turnuleț la capătul patului si pe care am sa incep sa le bag in seamă chiar in seara asta.
In afară de chestiunile tehnice care m-au ținut departe de blog,am fost furioasă o bună perioadă de timp,lucru care s-ar fi simțit din plin in scrierile mele ,așa ca tot răul spre bine.
Zic spre bine,pentru că neștiind ce să fac si cum să fac sa mă curăț de urățenii,m-am apucat de sport.Chestie magică.Magică,vă zic....Norul negru din capul meu a inceput să dispară.Nu sunt genul de persoană sportivă,ba din contra.Sunt genul "canapea"... O carte,un vin,branză,ciocolată,somn.Asta sunt eu.Așa ca faza cu sportul m-a surprins si pe mine.Ma duc din plăcere ceea ce inseamnă ca va fi de lungă durată.Am energie.Multă.Pantalonii pică altfel pe mine,happy me...
Am ochelari,am pe ce scrie,am ce scrie,cu pozele o sa fie mai greu,dar ce conteaza...nu-i așa?



2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Și mie! Doar că eu te-am citit in fiecare zi...
      Să știi ca apropos de comentarii,nu am pus eu chestia aia cu robotul...habar nu aveam ca există...

      Ștergere