marți, 6 noiembrie 2012

Flori,fete,filme sau baieți

Dupa weekend-ul muncitoresc in care mi-am rupt mainile spaland geamuri si podele si facand tot felul de alte treburi gospodaresti,am decis sa ignor faptul ca dormitorul fetelor e devastat si sa ma ocup de chestiile pentru care sunt antrenata de ani de zile:filme,carti si mancare.
Ca să nu fi pus titlul de pomană,o să incep cu inceputul lui:

Florile-imi plac nespus.Cui nu-i plac?Totuși,sunt cateva care-mi plac in mod deosebit,care-mi aduc aminte de ceva,de cineva,care imi transmit o stare.De exemplu,bujorii sunt florile pe care le lipesc
de ziua mea de naștere,lacrămioarele sunt florile pe care mi le cumpăra mama cand eram nefericită in dragoste si intotdeauna mi le punea pe noptieră sa-mi aduca aminte de fragilitatea si delicatețea iubirii,crizantemele mari si albe sunt florile pe care parinții mei le-au avut la cununia civilă si pentru că am văzut atatea poze cu ei,mai ales cu mama care-si ițea fața fericita si zămbitoare,le asociez cu mariajul lor fericit.Liliacul este floarea pe care cred ca o iubesc cel mai tare.Il ador,mă zăpăcește parfumul lui,culoarea,felul in care arată,sălbatic si misterios. Zilele astea am făcut o pasiune pentru hortensii.Sunt flori care pentru mine au o semnificație aparte,mamaia mea le avea in curte si când le văd parcă sunt din nou mică si fericită.Le văd scăldate in soare,aud muzică si suntem toți la masă in curtea aia mică. Așa ca azi mi-am cumparat o hortensie roz pal care-mi zambeste cuminte de pe dulap.

Fetele- ale mele,desigur.Cresc,ma uimesc zi de zi.Observă tot felul de chestii,imi pun intrebări deștepte.Dar...toate strădaniile mele de a le indeparta de mirajul hainelor,hainuțelor,se duc pe apa sămbetei incet incet.La M mai puțin,ea e mai băiețoasă și nu dă prea mare atenție (incă) ținutei,sa ii țină de cald si să fie adecvată locului in care merge,in rest nu prea conteaza.Dar I mă distruge pur si simplu.Iși pregătește cu cea mai mare atenție hainele pentru scoala iar azi,in timp ce ne pregăteam să ieșim ,fiind total nemulțumită de ce i-am dat,mi-a  zis:mama,cu accent puternic pe a doua silaba,esti asa demodata! Filme-am văzut un film excelent,care se potrivește perfect cu ce se intâmplă zilele astea la marele licurici:alegerile prezidențiale.Filmul se numește The Ides of March sau Ziua tradătorilor cum a fost tradus la noi.Ambele titluri excelente.Mi-a plăcut totul,distribuția,scenariul,subiectul,regia.Clooney este inteligent,subtil,iți pune in față situații pe care le poți intâlni oriunde,nu neapărat intr-o situație de o asemenea anvergura.Distribuția este colosală,toți sunt extraordinari,Marisa Tomei care este in topul  meu personal de foarte mulți ani,acest domn care cu fiecare film iți mai arată ceva ce nu știai despre el si desigur Clooney și Ryan Gosling.Mi-a plăcut de Clooney- care este regizorul si totodată scenaristul filmului ,că a desemnat personajul negativ al acestui film,candidatul la prezidențiale ,drept democrat,el,Clooney fiind sustinător infocat al democraților.Frumos.Chiar dacă există tot felul de mărșăvii si de ascunzișuri si de slabiciuni umane,nu am putut să mă abțin să nu fac o comparație între politicienii lor și echipa care stă in spate și figurile sinistre din peisajul autohton...Brrrr... Intr-un alt registru,azi am fost cu fetele la mall si am vazut "Hotel Transilvania".Haios,inspirat,așa o sa fac și eu peste cațiva ani cu fetele,o să le construiesc un castel in care sa nu poata intra nimeni care sa le poata pune in primejdie si am sa ma comport "like dracula".Glumesc! Ce nu mi-a placut a fost o replica despre cum se fura in Bucuresti."La asta se pricep ei cel mai bine",cam asa suna replica pustiului din film,care fusese la un concert in Bucuresti si ramasese fara ceas.Foarte urat,eu as fi scos replica asta pentru urechile copiilor mei si chiar si pentru ale mele.Dar,asta e din pacate,suntem celebri pentru Dracula si pentru hoție. Baieții-discutăm despre băieți pentru că așa e titul postării,nu?!Baiatul meu preferat,pe numele lui Jupânu' este plecat in cealalta emisferă de foarte multă vreme.Mi-e foarte dor de el,câteodată sunt deznădăjduită și disperată,dar n-am încotro.Și fetelor le e greu,ele nu știu să traducă in vorbe uneori tot ce simt,dar e tare rău să fie un singur părinte in casă.Ma rog,e un subiect greu si acum vorbeam despre altceva.So,chiar dacă e plecat și chiar dacă il iubesc nespus,asta nu înseamnă că nu mă pot uita după alți băieți,ba mai mult decăt atât ,să mă uit la ei in miez de noapte,chiar de pe canapeaua mea.Băiatul săptămanii este de departe Ryan Gosling.Este o revelație pentru mine,a jucat in filmul ăsta sezațional.Sunt căzută in cap pur si simplu după el.Tin minte că l-am văzut tare demult in Murder by numbers,unde a jucat alături de Sandra Bullock care i-a fost și iubită in perioada aia,in rest nu țin minte nici un film de-al lui.Dar de acum inainte e pe lista mea scurtă. Maine scriu despre ce am citit.Este ingrozitor sa scriu postari de pe acest Ipad.Pierd randurile,o iau de la inceput,apăs aiurea in tramvai,așa că o să vă rog să imi scuzați eventualele greșeli.Noapte bună.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu