vineri, 24 decembrie 2010

Zece minute

De cand suntem in vacanta ne trezim foarte tarziu.In jur de 9 jumate fetele,pe la 10 si ceva ma trezesc eu si dupa 12 sefu'...Toata ziua se scurge lent,nefiind in stare sa incropesc ceva cu ea.Pana mancam,pana ne spalam,pana imi beau cafeaua,a batut de ora 1 cand trebuie sa fac ceva pentru pranz,o friptura,un cartof,o salata,in functie de cat de lenesa ma simt.Apoi ne facem siesta,stam lesinati pe canapea,mai atipim,mai mancam un fruct -am taiat dulciurile dupa ora 2 si nu cred ca vreti sa stiti ce urlete imi aud urechile-apoi se face seara si mi se cere din nou de mancare.Si uite asa,imi dau seama ca nu am cumparat nimic de haleu pentru sarbatori.De dus in hyper,super,ober,mega market nu ma duc nici moarta.Numai gandul la isteria de acolo imi da dureri de cap.Anul asta cred ca am fost de maxim 6 ori intr-un astfel de loc,iar la anul mi-am propus sa calc si mai rar.Mie imi place la piata.Sa ma duc la nea Marin si sa iau bors,la tanti aia cu voce blanda sa-mi iau cartofi si legume si fructe si cu asta basta.Mai iau si carne de la magazinasul din piata si asta la vista baby...Mai intru si pe la mega de ce sa va mint,asta pentru ca este la parterul blocului,nici macar nu trebuie sa traversez si stiu exact ora la care sa ma duc ca sa nu fie aglomerat,dar de baza este piata.Nu am sa inteleg niciodata de ce cineva ar intra de bunavoie in malaxoarele alea de macinat nervi,de ce mi-as lua carucioare intre coaste si as sta la cozi interminabile...asa imi aduc aminte ca se intampla de sarbatori.
In sfarsit,altceva voiam sa zic.Azi am coborat sa iau paine,pentru ca da,dupa ce am facut piata ,mi-am dat seama ca nu avem paine,asa ca am coborat,jur,pentru 10 minute.
Cand m-am intors,casa arata asa:


Si nu,fetele nu au ramas singure,au ramas cu tatal lor cel responsabil:)

3 comentarii:

  1. fete cucuiete va doresc un an nou sanatos, sa fiti vesele si pline de voiosie tot anul si sa aveti multe, multe realizari.La Multi Ani 2011 si sa ne citim cu bine! va pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Cuca,
    daca asta-i jurnal de zile bune ma intreb cum este ala de zile rele :(
    cand dau sfaturi intotdeauna se strica relatia dintre mine si ceilalti.Cum pe tine nu te cunosc inca ma risc:
    deci,cine face dezordine trebuie sa puna lucrurile din nou in ordine=regula de neignorat in cresterea copiilor. Invata fetitele(asa am inteles, da? ) sa le placa stransul jucariilor.
    Constat ca viata ta este intr-o perioada cam naspa . Trebuie sa vina din tine dorinta de a schimba ce nu-ti place.
    Doamneee, m-ai trecut si in blogroll si eu deabia acum aflu? Any way,trebuie sa te organizezi, ai multe motive sa o faci.Succes, draga Cuca !

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa stii ca ieri am vorbit despre tine...nu te cunosteam pana deunazi,dar iata a venit vremea-o sa-ti povestesc in curand...
    he he,da am observat si eu ca unele postari nu se potrivesc cu titlul blogului...deh,l-am inceput intr-o perioada buna...nu ma supar,baga remarci de cate ori vrei.
    nu imi iese asta cu ordinea (nu pot sa le cer lor prea mult cand eu sunt o dezordonata),dar invat si ma straduiesc in fiecare zi.

    RăspundețiȘtergere