duminică, 12 decembrie 2010

Fat lady

    Asa ma simt de la o vreme incoace.Poate asa si arat.Nu ma pot mobiliza sa ma duc la sala,sa tin o dieta,sa nu mai bag in mine dulciuri seara si sa nu ma mai rasfat cu vin,bere,mojito la ceas de seara cand gura mea ar trebui sa nu deguste nimic.Poate doar un ceai lesinat.
Mai am tentative cand si cand sa inlocuiesc macar o masa din zi, cu o salata generoasa de varza si cu o scarbosenie de gratar de pui,dar mai mult de doua zile nu pot.Apoi incerc sa nu mai mananc seara,dar dupa ce se face in sfarsit liniste in casa si imi intind pe canapea oasele batrane,nu ma pot gandi decat la un pahar cu vin sau o bere rece.Si poate niste ciocolata.Si poate si o briosa cu multa ciocolata pe care tocmai am facut-o...Si uite asa,din zi in zi e mai rau.Si stai asa ca vine Craciunul si vin peste mine sarmalele si cozonacul si torturile pe care vreau sa le incerc si carnatii si fripturile suculente de la cuptor si cartofii copti inecati in unt-preferatii mei si cate si mai cate...Teoretic stiu ce trebuie sa fac.Am o gramada de carti in care ti se explica frumos si civilizat cum trebuie sa maninci,stiu,stiu,stiu toate lucrurile astea.
Micul meu dejun arata asa:

De maine (!) incep din nou sa ma autoeduc.Si ma voi duce si la sala.Da,da.Si la masaj...O sa fie bine.
It ain't over til the fat lady sings...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu