miercuri, 1 august 2012

Retrospectiva verii

Pentru ca vara mea a luat sfarsit-voi sta in Australia pana spre mijlocul lunii septembrie-iar aici este inca iarna-si pentru ca mi-a fost un dor nebun sa scriu,am sa incep acum,in dimineata asta rece si luminoasa,cu o priveliste ametitoare in fata mea,am sa incep sa scriu din nou.

Am avut o vara plina,plina.
A fost ziua mea la Sala Palatului,la concert Vama si pentru ca Tudor e nascut in aceeasi zi cu mine,toata lumea i-a cantat "La multi ani!", dar a fost ca si cum mi-ar fi cantat mie:)))

A fost vacanta de la munte la Iosefina in curte,cu mancare buna si harjoneala.

A fost vacanta din Grecia despre care am sa scriu mai multe in curand.

Acum suntem in Australia ,cam somnorosi si infrigurati,dar dornici sa strabatem toate strazile din Melbourne.

Din pacate nu o sa pot pune deocamdata poze,trebuie instalat ceva pe ipad,iar eu nu ma pricep.Sper sa trec pe un laptop zilele urmatoare si atunci se va rezolva si cu pozele.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu