joi, 2 august 2012

Ce ne facem fara "nani"?

"Nani" este paturica Mariei .O are de la botez,asta inseamna de mai bine de 8 ani.Este scamosata,supta,decolorata,cu dantela zdrentuita,cu gauri pe  alocuri,dar inca arata bine."Nani" este roz.
"Nani" este un personaj important in familie,care nu a lipsit din nici un concediu,weekend sau orice alta deplasare fie ea si de o singura noapte.Acum "nani" a ramas acasa...
Pentru ca am  vrut sa le facem o surpriza cu plecarea in Australia,toate bagajele au fost facute noaptea si pe repede inainte.Oricum nu am avut decat o noapte la dispozitie sa despachetez bagajele din Grecia si sa fac altele pentru calatoria noastra imediata.Foarte greu de pus in bagaje haine pentru 2 adulti si 2 copii,pentru un loc in care prinzi practic doua anotimpuri,sfarsit de iarna -inceput de primavara.Cu toate astea nu am nici o scuza sa-l uit pe "nani" acasa.
Dupa ce s-au dumirit ce se intampla cu ele in aeroport,prima intrebare a Mariei a fost : unde e nani?
Cand a aflat ca nu l-am luat a inceput sa jeleasca ,chiar daca era innebunita ca va merge cu avionul si ca va vedea canguri...A bocit de fiecare data cand voia sa adoarma si m-a boscorodit incontinuu 35 de ore.
Ieri  a adormit pe canapea si cand s-a trezit cleioasa de somn,a intrebat iar de el...Sper sa ii treaca in cateva zile,dar stiu sigur ca nu o sa ma ierte.Si mai stiu ca o sa renunte la el cand o sa ajungem acasa,iar asta inseamna ca se face mare.
Imi vine sa plang.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu