sâmbătă, 24 martie 2012

Casa roz

Acum cinci ani am cumparat o bucata de teren la Valenii de Munte.Zona frumoasa,aproape de Bucuresti,aer curat.Asa ni se parea atunci.Intre timp,ne-am dat seama ca a fost o actiune nesabuita,pentru ca dorinta de a avea o casa de vacanta s-a stins incetul cu incetul,din diferite motive.
Vara suntem plecati in vacanta mai bine de trei saptamani ,la mare sau munte.Apoi fetele pleaca in tabara.Deci,o luna intreaga.In cealalta luna merg la inot sau la diferite cursuri la care nu reusesc sa ajunga in timpul anului.In afara de asta,vor in parc in fiecare zi sa se dea cu bicicleta sau cu rolele.
Pe langa toate astea,exista lehamitea de a ne apuca de ceva care necesita timp,rabdare,bani si nervi.Am avut cateva tentative in decursul anilor,dar toate s-au sfarsit prost,incepand cu plimbarile pe la ghiseele primariei si terminand cu gasirea unor muncitori competenti care sa astupe o gura de canalizare sau sa taseze terenul.
Ce mai tura vura,inca nu suntem pregatiti,inca nu i-a venit vremea.Am avut cateva momente de furie,dar  s-au risipit cand am realizat ca intotdeauna lucrurile se intampla cand trebuie si ca vin atunci cand esti cu adevarat gata pentru ele.Stiu sigur ca vom umple la un moment dat spatiul de acolo,ca vom planta pomi si flori,dar nu acum.Pur si simplu nu am rabdare pentru asa ceva.
Ieri le-am cumparat fetelor casa asta roz de lemn.M-am uitat la ea si am ras,gandindu-ma ca va fi singura casa de lemn pe care o vom avea multi ani de acum incolo:)


Ne-am bucurat toate trei si ne-am jucat toata dupa amiaza.E si asta un inceput:) Fara bataie de cap,fara autorizatii,fara nervi.Am avut nevoie doar de putina imaginatie.







Casa am luat-o de la un magazin pe care noi il iubim foarte mult pentru minunatiile de acolo.Se numeste "Djeco".Are si un site bine pus la punct www.boribon.ro

Si daca tot sunt la capitolul imaginatie,cam asta ma inspira pe mine pentru o casa de vacanta.






Sa aveti un weekend bun si imaginatie:)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu