joi, 1 decembrie 2011

2 Decembrie

Desi nu iubesc Romania si desi sunt pur si simplu isterizata de avalansa de iubire din televizoare si ziare,care au innebunit subit zilele astea si inca  la unison ,marturisesc ca m-am lasat manipulata de cei de la Pro Tv-care detin suprematia in domeniul asta al manuirii maselor in mod profesionist-  m-am intrebat care e treaba cu iubirea fata de tara...
Nu iubesc Romania.O iubesc pe mama si asta a contat mai mult pentru mine in luarea unor decizii.Nu am vrut sa fiu copilul de "hartie",vazut in poze si scrisori....Desi,acum fac planuri pentru cum vor pleca fetele mele cat mai departe,cand o veni vremea.
Asa ca nu,nu iubesc Romania.Iubesc cateva locuri,din ce in ce mai putine (de fapt iubesc amintirea lor) si iubesc cativa oameni,din ce in ce mai putini.Sunt doua locuri in care as vrea sa imbatranesc: fie in Grecia,fie in Australia,dar numai Dumnezeu stie ce va fi...Prefer sa-mi fie dor de tara decat sa-mi fie sila.
Ma uit la toate reportajele astea despre strainii care au ales ca asta sa fie tara lor..Cat de fals e totul si de rastalmacit...Ce stim noi despre ei?Habar nu avem motivele reale pentru care au facut alegerea asta,dar arata bine povestile astea impachetate si livrate la tv,nu?
Nu iubesc Romania pentru ca nu stiu cine e Romania...E un spatiu care mi-a fost repartizat candva,demult,dar asta nu inseamna ca iubirea a fost inclusa in pachet.
Eu imi iubesc copiii,barbatul,mama si pe mine.Spatiul din jurul nostru,creat din iubirea noastra,poate fi reconstruit indiferent de locul unde suntem.Aici sau aiurea,ce conteaza?
Ma bucur ca maine e 2 decembrie si ca toate astea se vor termina.Maine n-o sa mai stie nimeni de ce azi a iubit-o  asa tare  pe Romania.Poate pentru ca fost liber.

Un comentariu:

  1. Nu numai ca nu-i iubesc pe protevisti dar chiar ii urasc. La banii pe care ii incaseaza ei luna de luna si la vacantele pe care si le permit, sigur ca ei iubesc ce au si li se pare ca au Romania...la picioare. Poate o au, eu le-o las lor sa o iubeasca si pentru mine. De fapt,ai abservat ca proteveul este basist? El,proteve, l-a adus la putere,atunci cand cu Alianta Da si ei nu se intorc, asa ca unii care au facut-o la al doilea mandat,ei o tin pe-a lor si patronul lor este sau ar fi falit daca ar trebui sa plateasca toate restantele de impozite la stat.
    Cuca, seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere