luni, 5 decembrie 2011

Luminile triste ale orasului si haosul din sarbatorile noastre

In seara asta mi-am scos fetele la plimbare pe principiul "hai sa-ti arat Bucurestiul noaptea,din centru' pan' la sosea..."
Cu copiii nu e de glumit.Ei iti spun verde-n fata ce gandesc si au o intuitie fantastica.De obicei imi ascult copiii,dar in seara asta,in centru,am fost pur si simplu ametita de puhoiul de oameni si nici macar nu m-am uitat la lumini.Dar o aud pe I.zicand:ce ne-ai adus aici,nu vezi ce porcarie de brad au facut astia?
Apoi au inceput sa danseze in strada,ca niste dervisi rotitori in cautarea adevarului,nepasandu-le nici de bradul urat,nici de lumini,nici de Mos Nicolae si bineinteles nici de indicativul prezent al verbului "to be"...


Asa e.O porcarie de brad,eco-stupid.Urat, moncher,urat.Saracie lucie.La Universitate mizerie mare.Trist si penibil.Si lumea care mugea pe bulevarde,incordata si nelinistita ca vine Mos Nicolae si ii gaseste fara cadourile de pret care sa le marturiseasca iubirile,tradarile si vinile.Oameni care alerga ca niste spermatozoizi intunecati si uriasi, cautand un ovul dispus sa-i gazduiasca.Un muget ingrozitor care nu are nici o legatura cu pacea si seninatatea si bucuria unei sarbatori.Am plecat catre casa cu tramvaiul 21,care ne-a tinut captive pret de 40 de minute la un semafor,pe motiv ca toata circulatia era blocata.
Am ajuns acasa si mi-am fiert un vin ieftin si rosu cu mult zahar,uitandu-ma la agrafele cu buburuze si la ciocolatile cu lapte pe care o sa le gaseasca copilele mele in cizme.Le-am mai luat si niste carioci sa nu zica ca sunt ieftina...
Ce bine e acasa.

4 comentarii:

  1. Eu i-am luat lui Praslea (chiar daca e in cl XI :D ) ciocolati si pungi cu cereale, ca astea ii plac. Cadoul scump e dragostea noastra si asta nu se gaseste de cumparat.
    Cauta sa le arati fetelor frumosul chiar si in ceva urat. Ca vor avea in viata destule ocazii sa aplice tehnica :D

    RăspundețiȘtergere
  2. si totusi Bucurestiul e frumos ca este al nostru!

    RăspundețiȘtergere
  3. Stefana:Asa e,lucrez la asta din rasputeri.Intotdeauna vad prima oara lucrurile care nu-mi plac.Asta nu inseamna ca nu le vad si pe cele frumoase:)

    RăspundețiȘtergere