marți, 27 septembrie 2011

Ciorba si muzica

In seara asta fi vrut sa scriu despre altceva,dar m-am sucit pe ultima suta de metri.Voiam sa scriu despre cum beau eu sucuri verzi si altfel de sucuri de vreo doua-trei saptamani incoace si despre cum incerc sa ma transform in raw vegan-nu prea imi iese,dar deocamdata adun informatii si minune mare-nu mai beau cola si nu mai mananc dulciuri.Sigur ,nu mai mananc dulciuri dimineata,la pranz si seara,mananc numai dimineata.Dar despre subiectul asta cand oi avea mai mult timp.Azi nu am,pentru ca am facut ciorba.De pipote si inimi.Ca restul familiei nu vrea sa fie raw vegan,vrea sa fie cu carne,cu multa carne.Eu ii fentez usor,si le dau de 3 ori pe saptamana maxim  si niciodata carne de doua ori pe zi.Dar cum ziceam,despre haleu sanatos cand o sa am timp.Azi am fost multi tasking si deja ora mea de culcare a trecut,asa ca o sa fiu briefly.
Deci,cu ciorba.Cum confectionam eu zarzavaturile cu o mana si cu ailalata zapam,am ajuns pe proteveu.Post la care ma uit foarte rar,pentru ca eu am nevoie cand fac mancare sa aud cum cineva ii injura pe pdl-isti,am nevoie de sange si la proteveu sunt doar filme lesinate si puse la perfuzii.Exceptie face dansez,dar pe ala il inregistrez sa ma pot uita doar la dansuri,nu la proasta de vantur sau la kintalele de reclame.Dansez dureaza 100 de ore daca il vezi live,asa ca il inregistrez si gata.Nu se supara nimeni.Asa ca,in seara asta ramane pe pro tv,nu stiu de ce.Si ma uit la Vocea Romaniei.Si raman la ea.Voiam sa zic ca e tare emisiunea.Super tare.Trebuie sa recunosc ca  sunt foarte,foarte buni in materie de divertisment,nu-i bate nimeni.Chiar nimeni.Degeaba se chircesc aia de la antene cu X factor,ca n-au nici o sansa.E vorba de fler,de oameni,si de vedete,aici postul nu duce lipsa, slava domnului.Si in cazul asta au stiu ce format sa cumpere.The Voice inteleg ca e ultima fita in materie de divertisment (difuzat pe NBC-primul sezon,deci chiar nou) iar oamenii alesi sa prezinte  sunt toti unul si unul.Baietii aia patru sunt foarte tariAdica baietii si fata Loredana,Brenciu,Moga si Smiley (variantele americanesti sunt Christina Aguillera, Cee Lo Green-asta nu's cine e, Adam Levine - solistul de la Maroon 5 - şi Blake Shelton).Ai nostri sunt relaxati,au replica in varful limbii si chiar stiu ce sa aleaga in materie de voce.Si se simt bine impreuna,se vede.Mi-a venit sa rad ca doi dintre concurentii din seara asta, chiar cantasera in niste formatii,ma rog obscure,dar totusi...si nu au fost alesi.
Asa ca ma declar fan Vocea Romaniei.Imi plac secventele din culise,unde stau parintii si prietenii si asteapta sa vada ce se intampla...Foarte bine facuta emisiunea.Iar Moga incepe sa imi placa din ce in ce mai mult...Are legatura si cu faptul ca i-a zis pa moldovencei...
Bine,ciorba e gata,eu am zis ce aveam sa zic,maine dimineata ma duc  la analize,batranetile maica,ce sa zic...

Un comentariu:

  1. si mie-mi place formatul vocii, n-ar fi exclus sa fie prima emisiune de gen pe care s-o urmaresc (nu prea-s fan tv). iar vocile sunt... sunt... voci, mama draga.

    RăspundețiȘtergere