joi, 18 august 2011

Margele cu trandafiri si un cantec.

Pana nu demult,nu stiam exact cum trebuie sa arate ziua mea perfecta.Oscilam intre a lenevi sau a face ceva interesant.Sau si una si alta.Cand nu aveam deloc timp pentru mine,doar crosetam vise despre ziua perfecta.Nimic clar,nimic concret.Acum,dupa un an de incercat variante de "zi perfecta",pot sa spun fara dubii ca ea se compune din somn pana la 11 cu bataie spre 1,mic dejun copios,o carte si mai pe urma maraton de filme.Totul stropit din belsug cu coca cola,mancare chinezeasca livrata direct la usa,prajituri de la cofetaria mea preferata si telefoanele scoase din priza.Dar,ca orice lucru perfect,el trebuie asteptat si visat.Nu pot sa am parte de asa ceva in fiecare zi.Nici nu as vrea de fapt.Ar deveni o obisnuinta si m-as plictisi imediat.Asa ca exista zile petrecute cu familia si prietenii,in care esti dinamic si razi si te zbengui si bineinteles visezi la cum sa-ti planifici in secret,ziua ta perfecta:))
Saptamana trecuta a fost activa.Am mers in oras,in magazine-asta e sport extrem pentru mine,in Centrul Vechi,la Mogosoaia,iar in Centrul Vechi.
Am constatat urmatoarele:nu inteleg in ruptul capului de ce e asa plin Centrul Vechi...Adica inteleg, desigur, nevoia disperata de a iesi din casa si a sta cu amicii la o bere,dar mie locul ala mi se pare insalubru si extrem de scump-am dat 18 ron pe un pahar plin cu gheata,eu dorind sa beau un biet cocktail....m-am asezat pe un scaun elegant de rachita,deasupra atarnandu-mi un balcon ros de vreme,in timp ce pe la picioare asteptam sa apara sobolanii.Si sunt sigura ca sunt,din plin.
Da,stiu, are farmec,sunt cateva locuri care si mie imi plac,dar totusi,e supraapreciat.Si cate pitipoance,Dumnezeule!!!Da,stiu ca am imbatranit si ca sunt o acritura,dar pe bune,prea multe tarfeturi bantuie pe acolo.Toate,cu aer de diva.M-am distrat pe tema asta copios,in serile cand am ajuns acolo.Am descoperit in schimb un magazin mic,unde se fac bijuterii foarte frumoase,care au farmec si poveste.Preferatele mele sunt ele, iar prietena mea si-a luat unele cu trandafiri mici din matase si bumbac.Toate erau minunate,si bratarile si inelele si colierele.
Apoi am intrat intr-un alt magazin micut,de unde pe vremuri imi cumparam bluze ieftine si colorate,un magazin cu aer de anii '40,unde intotdeauna patroana sta tolanita pe un fotoliu si fumeaza alene,intr-un dolce far niente (cat iubesc expresia asta!!!).Si acolo era pus un cd,in armonie perfecta cu bluzele si margelele si brosele si aerul boem de acolo.Am stat si am ascultat si am intrebat cine e.
Este Irina Sarbu.Nu auzisem de ea.Melodia asta imi place foarte mult si daca ar fi sa fac un play list al zilei mele perfecte,ar fi acolo (langa ZAZ,desigur)


Cat de frumos.Poate voi o stiti,dar pentru mine a fost o surpriza placuta si neasteptata.Voua ce va place in Centrul Vechi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu