vineri, 13 august 2010

Balcic

Nu stiu cum sa incep.Nu stiu ce sa scriu.Nu stiu de ce nu am lasat sa il vad cu ochii mintii si sa mi-l imaginez asa cum l-a descris Cella Serghi.
Nu stiu de ce am vrut sa-l vad.Este ca atunci cand cunosti indeaproape un om pe care l-ai vazut doar in lumina reflectoarelor,care ti-a creat niste senzatii la un moment dat,despre care ai crezut ca e genial si care se dovedeste a fi un pacalici care ti-a ruinat si amintirile pe care le-ai avut despre el.
Asta am simtit eu in Balcic.
Este dezolant,este aglomerat,este murdar,strazile sunt desfundate,terasele mizerabile.
Nu i-am descoperit farmecul.
Mai las sa treaca cateva zile si ma reintorc.Poate nu e chiar asa...




Chestiile astea sunt langa intrarea pe plaja....


Scrie Balcic acolo sus,exact ca la Hollywood...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu