miercuri, 23 iunie 2010

Miros de ploaie

Ador ploaia.M-as plimba prin ploaie ore intregi.Totul are alt contur si arata diferit.Si oamenii sint mai ciudati,poate mai tacuti si mai intorsi catre ei.Catre ceva ce nu vad in zilele insorite,cand sint cuprinsi de lumina si soare.
Cel mai mult insa imi place sa aud cum cad picaturile de ploaie pe pervazul ferestrei,in timp ce eu stau sub patura si ma prefac ca dorm.Spun ma prefac,pentru ca daca as indrazni sa am o zbatere a pleoapei mai puternica,fetele s-ar prinde imediat si ar incepe sa-mi povesteasca ce au visat sau sa se parasca una pe cealalta si e totusi mult prea devreme....Si n-as mai auzi nici ploaia....
De cand stau acasa,trezitul de dimineata nu mai e o corvoada pentru mine.In mod evident.Nu am fost niciodata o persoana matinala,am intarziat sistematic in toate formele de invatamint si la ambele job-uri pe care le-am avut (exceptand ultimele luni,cand am vrut sa vad daca sint in stare sa fac asta, fara sa-mi plezneasca ceva in cap).
Nu am inteles niciodata persoanele matinale,care ma saluta cu voiosie la prima ora a diminetii,cand eu nu stiu cum sa-mi astup urmele de perna de pe fata...
Doar biata mama stie ce inseamna sa trezesti un monstru in fiecare dimineata,atata amar de ani....Dar,deh...acum e randul meu...fac acelasi lucru cu Maria...

Incep sa am emotii cu plecarea.Visez ca nu am pasaportul in regula sau ca l-am uitat acasa...oricum pina nu vad valizele aliniate frumos la usa,nu se pune...
Asta cu bagajele ma omoara intotdeauna...Niciodata nu pun ce trebuie,niciodata nu verific cum e vremea si absolut intotdeauna iau prea multe lucruri cu mine.
Anul trecut la Madrid,pentru 3 zile,am avut 18 kg de bagaj,nici o pijama si nimic pentru ploaie (da,a plouat.rau).
Ca sa nu mai zic de bagajele dezastruoase de la Piatra Arsa-subiect care nu se discuta nici acum la mine in familie.
Asa ca de data asta vreau sa fiu atenta si sa am bagajele perfecte:)
Oare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu